SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

lördag 28 februari 2009

Felix 3 år!

Har ju glömt berätta att Ebbas blivande man Felix fyller 3 år idag,grattis killen hoppas dagen har vart bra!

Här kommer en bebisbild som jag "lånade" hos Ylva:

Ylva och jag fick kontakt genom liberos forum,jag sökte efter någon annan som hade fått ett downsbarn men jag fick inget svar,när jag kikade in efter några månader så hade Ylva fått sin lille Felix och kontaktat mig:-) Vi började med mail-kontakt och jag kände direkt att vi hade mycket gemensamt och skönt med någon att dela sina känslor med,som hade vart med om samma sak.
Nu 3 år efter våra barns ankomst har vi träffats många gånger och jag betraktar henne som en av mina närmsta vänner även om vi bor så långt ifrån varandra,är det nått som händer angående Ebba,ja då är Ylva den första som får höra det♥

6 kommentarer:

Anonym sa...

God morgon!
Skönt att Ebba har piggnat till o att ni andra klarat er
(än så länge peppar peppar)
Och vi vill säga ett stort GRATTIS!! till din blivande man
MARTIN.Och GRATTIS också till EBBAS 30år yngre blivande man Felix på deras dag.
HURRA HURRA!
Grattiskramar från blivande svärmor.

Anonym sa...

mysig blogg du har

önskar dig en skön söndag

ylvisen sa...

Gud va gullig du är, jag gråter :o) Fina ord, tack så mycket! Känner likadant!

Pöss!

ylvisen sa...

Felix tackar, glömde ju skriva det ;o)

Skönt att få skriva av sig! sa...

Jisses vilken sööööt unge!!! Va bara det jag ville säga:)

Jenny sa...

den där Ylvisen verkar vara en bra tjej..hon hittade mig på familjeliv och skrev ett mail med fina stöttande ord..har inte lyckats träffas så mkt mer en på badet (fast vi bor nära) men men vi hinner nog...

Hoppas din lilla tjej är piggare idag!

Mvh Jenny