SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

onsdag 18 februari 2009

Me&i

Idag har jag vart och hämtat kläderna jag köpte på me&i-partyt,dom är så fina,här kommer en bild men inte på Ebba,det får ni säkert se i helgen. Jag köpte en t-shirt,kjol,sjal och knästrumpor:


Just nu sitter Ebba och äter korv i bröd,hon är inne på sin andra:


Nu ska jag sluta för idag tänkte jag hinna med en promenad innan jag lämnar Ebbisen på dagis.

5 kommentarer:

Anonym sa...

ILLSÖTT!!!!! Det kommer att klä henne, Korvatösen ;-)

Anonym sa...

Åh jag måste oxå hämta Mejas kläder. Vad gulligt det ser ut!! Kram Johanna

Marika sa...

Jag älska me&i:s kläder, synd att dom är så dyra.

En liten fråga. Hur lägger man till sin blogg på bloglovin?
Jag lyckas inte!

stina sa...

ÅÅÅÅ va fina ja tänk när mina va så små så jag fick bestämma de va år sen
stina

Anonym sa...

Åh, va sött!