SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

tisdag 10 februari 2009

Fika-gäster

Idag har vi haft bebisbesök av Axel och Wilmer,ja deras söta mamma var ju förstås också med:-) Dom är så himla gulliga,jag bytte blöja på båda sen fick jag mata Axel,så mysigt.

Vi bakade en kladdkaka till besöket:

Lucas tycker det är kul att hjälpa till:

Stora grabbar sitter ju redan:-),snart 2 månader:

Lucas var med i Hjo tidningen idag,jag hade valt det här kortet
Imorgon fyller han år,jag börjar ju jobba så tidigt så det blir pappa och Ebba som får sjunga och ge paket i sängen,imorgon ska han få ett radiostyrt flygplan,det ända han har önskat sig. På fredag ska han få sin 4-hjuling,den kommer säkert bli en överraskning:-)
Nu ska jag gå ut och gå med Camilla,kul!

3 kommentarer:

ylvisen sa...

Vilka söt bäbisar! Duktig Lucas!

Ok en fyrhjuling, ingen cross alltså. Det måste han ju tycka vara jätteroligt!

Har ni köpt någon ny bil förresten? Annars tycker jag det är hög tid att blogga om eran ambasadblåa SAAB :o)

ylvisen sa...

Han har så fina ögon Lucas! Stort Grattis i efterskott!

Har han någon flexitrax-bana?

Kram från Västerås!

Anonym sa...

söta mamma??????