SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

torsdag 26 februari 2009

Bok-rea

Jag blev inte klar med korten idag heller,limmet tog slut:-( fast dom hade ju inte hunnit fram innan måndag ändå så nu SKA jag göra klart dom i helgen. Det är verkligen jättekul att klippa och klistra,jag gjorde mycket sånt förr men nu prioriterar jag annat,typ barnen:-)

Jag var på bokhandeln idag för jag behövde lite mer papper och då var det ju bok-rea,hade jag ju helt glömt men jag tycker det är jättekul,vår bokhandel är ju inte så stor men jag köpte en kokbok,någon med recept utan socker,bra gi-recept och sen köpte jag Max nalle till Ebba,dom är ju så söta Max-böckerna
Nu ska jag se på lyxfällan. Skönt med fredag imorgon,tjolahopp!

2 kommentarer:

Anonym sa...

SKÖNT MÄ FREDA IDAG!!(Torsdag kväll) du vet vad jag menar Hi Hi.
Men jag hoppas ju naturligtvis att du får en skön fredag du också.
(Så småningom)
Godnattkram från mor.

ylvisen sa...

Ja lyxfällan är lite roligt att titta på, en del är ju så puckade!