SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

fredag 20 februari 2009

Nu är vi hemma efter en tripp på besiktning,maxi,banken och min mamma och pappa. Lucas har kört lite fyrhjuling,han var riktigt duktig idag och körde ute i skogen själv.

Barnen har ätit kvällsmat och har mys med chips och festis nu,Ebba ska snart gå och sova,hon hoppade över middagsluren idag så hon är trött. Jag och Martin ska äta middag barnfritt ikväll,det är inte helt fel. Jag menar utan barn,middagen heter inte barnfritt alltså...

Ikväll är det final i på spåret:-)

Imorgon får man ställa klockan för då ska jag gå ut och gå med Sofia,hon är ju gravid så hon kanske inte springer fram som hon brukar...;-)Ska bli trevligt!

2 kommentarer:

Emma sa...

Va mysigt med en bara mamma pappa kväll!!!
Finns en liten grej till dig hos mig!

KRAM

ylvisen sa...

Gud va gott med barnfritt, har du receptet?

Håller på att läsa igen en massa bloggar, har missat massor med intressanta inlägg!

kram ylva