SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

onsdag 25 februari 2009

Full fart hela dan

Idag åkte vi hem och åt mellis och packa väska sen var det dax för gymnastik,barnen var jätteglada för vi har inte vart där på 3 veckor,en gång glömde vi av det och sen var det sportlov och förra gången jobbade Martin i Skövde så han hann inte. Men idag var vi där och Lucas fick visa banan,han var så stolt,vi var dock bara där i 40 min för sen var vi tvungna att åka.
Klockan sex var det dax för en ny termin på teckenkurs så jag lämnade barnen hos Camilla,Urban och Tuva,tur vi har så bra vänner som ställer upp,TACK!
Självklart hade barnen haft det mycket bra och fått pannkakor. Lucas vila lite i deras säng:

Teckenkursen känns jättebra,vi är bara 3 par denna termin och idag var vi bara 2 par så det kändes som man lärde sig mycket,kul. Nu är jag trött,godnatt!

3 kommentarer:

emsa sa...

Mysigt!Vännen, du klarar dej utan ring för halva miljonen....det är inte där kärleken sitter även om jag gillar Victoria o kungahuset..
Det funkar bra med vanliga släta..men håll Ni måste se till att hålla glöden levande!!!!
Kramar!

Anonym sa...

Vilken trevlig blogg du har! Snubblade in här hos dig. Nu ska jag titta runt hos dig.

Har en tävling på g hos mig ;-)

/Änglahår

ylvisen sa...

Va bra med lite nya tecken, ska bli kul att se!

Såg att jag hade glömt ett ord i min kommentar till dig ang kanarieresan... menade tack snälla du osv och inte "men snälla du", det lät ju så dumt, precis som om jag pratade med dig som om du var ett barn... ha ha!