SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

måndag 23 februari 2009

Tuva-luva:-)

Direkt efter dagis idag åkte vi till Camilla och Tuva,dom bjöd på scones,så gott med ost och marmelad. Lucas åt ballerinakex och jag tryckte även ner en smaskig kärleksmums.

Så här fint bor dom och en rolig fåtölj som kan användas till rutschkana
Hon tar sig framåt nu på magen,kommer snart få bra fart skulle jag tro,duktiga Tuva-luva!

Dom hittade några roliga kalasgrejer:



Idag hade Lucas gjort ett paket till Martin,han fyller år på söndag så han skulle gömma det under kudden,men han kunde inte hålla sig så han fick det idag,han hade gjort ett halsband,jag fick också låna det sa Lucas♥
Nu tänkte jag göra inbjudningskort,kul. Skulle vilja hinna med och se familjen annorlunda med,får se hur det blir med det.

6 kommentarer:

Anonym sa...

vi har oxå ätit scones idag, mumms det!
jag ska se familjen annorlunda :-)
kram

Anonym sa...

Nu fick jag ett litet leende på läpparna :-)! jag kan verkligen förstå hur gärna Lucas ville ge det där paketet till sin pappa redan idag! Han la ner en lååång stund på det.. När jag sen tog fram det guldiga pappret var ju lyckan gjord! Han var sååå stolt över sitt verk!!!
Snällt att du får låna ;-)!

Kvällskram!

cpmamman sa...

Ett litet leende på läpparna räcker inte ;) Underbara ungar. Och det var et mycket fint hem. Kram på er!

Anonym sa...

Du har blivit utmanad på min blogg :-)

ylvisen sa...

Å det var bl a sånna fotöljer vi tittade på men kom fram till att det skulle bli jobbigt att inte ha någonstans att lägga armarna om man skulle se en hel film, men dom är cooola!

Vilket fint halsband!

Pannkaksreceptet finns under kommentarer i pannkaksinlägget hos mig! Varsågod!

Marika sa...

Åhh.. vad jag blev sugen på scones nu! Hm.. det är ju nyttigare med scones en med semla, får nog ta en funderare!

kram...