SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

lördag 28 februari 2009

Piggare...

Sjuklingen är nog lite piggare nu,har iallafall ögonen öppna och har druckit lite blåbärssoppa som har fått stanna....


Lucas har vart ute i det fina vädret och har inte visat några tecken på att vara smittad än..


Jag som tog så festliga kort på en pigg Ebba igår,hon gömde sig i brickstället♥
Ikväll blir det melodifestival och så håller vi tummarna för att vi vaknar upp friska och krya imorgon och att vädret som har vart idag fortsätter. Trevlig lördagkväll på er!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Brickskåpet ser verkligen bekvämt ut! Får en flashback till min egen barndom då jag var expert på att tränga mig in i små utrymmen med följden att jag fastnade.. Värst var när jag fastnade med huvudet mellan två svarvade pinnar i köket.. pappa fick hämta sågen..

Skönt att snuttan är på bättringsvägen!!

Kram!

cpmamman sa...

Haha := Vilken gömma. Men akta dig från att sitta för länge. Då kanske kroppen smalnar av och formar sig till skåpet!

ylvisen sa...

Coola bilder! Ha ha... Hoppas ni mår bra nu och att ingen annan smittats!