SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

torsdag 12 februari 2009

Bebis:o)

Nu har vi vart och ätit pizza/sallad hos Sofia,Johan och Linus,jag åt en grekisk sallad,den var god som vanligt. Vi beställde även skidskola till Lucas och Felix,spännande!

Jag har ju glömt att berätta att Sofia och Johan(Ebbas faddrar) ska ha en bebis till i slutet av juli,så kul! Jag fick lov att ta ett magkort på henne,hon är så fin har allt fått en liten mage:-) Tyvärr har jag glömt vilken vecka hon sa att hon var i men jag tror ca 16?
Ebba är lite rädd för Linus men dom kramades och pussades iallafall en gång innan vi åkte hem:

8 kommentarer:

cpmamman sa...

Gulliga ingar i vanlig ordning :)

Ja ert hus är helt underbart. Älskar sånna där gamla byggnader. Men vi har inte samma finess för stil som ni. Vi skulle nog misslyckas med renovering så det heter duga.

Två datanördar som vi är :D Godnatt på er!

ylvisen sa...

Ja men titta vilken fin mage! :o)

Anonym sa...

Vad roligt att se bilder från bygget igen vad fint det verkar bli!Vad härligt att ni ska åka skidor i år också.Vi har kalasat hela veckan födelsedagar och avskedsfester och nu har det öppnatsen liten pizzeria här också!!Solen skiner igen och livet är härligt!Fin mage Sofia har.Pussar och kramar till er från farmor

Anonym sa...

Ja sofias bebismage är så fin! Tycker den är stor nu redan och undrar därför vad hon skulle säga om TWINS?? :-)

Kram kram!!

Anonym sa...

Här ligger sofia dock i lä än så länge :-)!!!!

http://www.aftonbladet.se/wendela/barn/article4398626.ab

Anonym sa...

äh! Länken verkar inte funka! Men är ni nyfikna så gå in på aftonbladet.se å scrolla ner en bit så har ni BAMSE magen där!

Anonym sa...

v17 så du va nästan rätt=). Nee du Jenny jag tror allt att det är en liten bebis i min mage=). En bamsing kanske.

Skolgatan sa...

Jäklar vilken mage Jenny,8 ungar hua!