SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

fredag 6 februari 2009

Äntligen fredag

Ledig fredag,så skönt,vi låg i sängen till halv 10,härligt!

Camilla och Tuva kom förbi så åt vi lunch ihop,jag hade gjort kycklingsallad. Tuva växer för varje gång,hon är igång hela tiden,klappar händerna och är glad,duktig tjej!
Idag har Martin åkt till Göteborg så vi är själva hemma,ikväll ska jag ligga i soffan,äta glass,chips och dricka cola. Det är så skönt att vara ensam ibland men jag tycker nog så för att jag vet att jag har min Martin annars,jag skulle ju inte vilja vara själv jämt men någongång ibland är inte fel.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Ja nu är det skönt med helg! Har passat på att städa idag, det är inte min favvosyssla så det är skönt när det är gjort..

Har även hunnit se The memory keeper´s daughter idag.. En film med eftertanke!!

Hade tänkt åka till varberg i dag men det blir inget. Istället kommer fia o johan hit o umgås lite. Ska bli skoj! Extra kul för Mojje som inte kommer ut längre. Tröttnar du på livet som gräsänkling så vet du att det bara är att komma hit!!

Nu ska jag lägga mig raklång i soffan o vila lite :-)!

Trevlig helg! Kram!

ylvisen sa...

Hur var det, körde inte du GI? ;)

stina sa...

Jag kan hålla med så skönt att vara själv ibland

Anonym sa...

Jag är oxå själv ikväll.. ska bli skönt.. så jag ska äta chips och grönsaker och dipp, mumms!

Hoppas du får en bra och lugn kväll, det ska jag ha :-)

Kram!

Nyinflyttad sa...

Vill också ha chips :( Men jag får äta morötter eller nåt i stället :) Går bra det med.

Skönt att vara själv i bland!

Kram

Sorkfröknarna sa...

Har ju inte följt din blogg så länge, undrar bara om Ebba är på förskola?
Skulle gärna vilja ha chips, men här får det bli morötter här med. Trevlig helg på er.

Skolgatan sa...

Hej peppan!

Ja Ebba går på förskola,har hon gjort sen hon var 1 1/2 år,trivs som fisken i vattnet och har (Jenny H som har skrivit lite högre upp här) världens bästa assistent!

Sorkfröknarna sa...

Så härligt att ni har träffat så rätt, att ni trivs så bra med er assistent och hon med er.
Christina

www.grandmother.blogg.se