SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

måndag 9 februari 2009

Logoped

Idag har jag och Ebba vart hos hennes logoped,det gick bra fast det tar ett tag för Ebba att komma igång när allt är så nytt,var längesen vi var där sist. Vi fick ett papper vi ska fylla i vad Ebba kan och inte kan det är bra för jag tycker det är svårt att veta vilka krav man kan ha på henne och vad man kan träna extra på.

Har även vart på biltema,köpte knäskydd och crosshandskar till Lucas.
Hoppas jag lyckades maila rätt,om jag lyckats kommer han vara med i Hjo tidningen imorgon:-) Tänk att min grabb ska fylla 5 år,helt sjukt!

Jag är så trött och frusen så nu ska jag krypa ner i badet.

Tack och hej leverpastej:-)!

5 kommentarer:

Emma sa...

Va gött de lät med ett bad!!!!
Hoppas ni har haft en bra helg!
Kram

ylvisen sa...

Ja just ja, han fyller ju år idag tisdag! Ska han få en cross? :o)

Va bra det lät hos logopeden!

kram!

Camilla sa...

ja tänk vad åren rullar på.men man märker det bara på barnen:)men nu har ni ju fått lite snö allt.kram

Anonym sa...

Jaadå det var en söt liten femårig grabb på bild i Hjo tidningen imorse.JÄTTEFINT foto på en JÄTTEFIN kille.
Kram mor

Anonym sa...

Det där pappret från logopeden lät intressant. Jag håller med om att det är svårt att veta vad nästa steg är ibland.