SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

måndag 18 maj 2009

Ballar av stål

Kollar jag på nu,jag tycker det är så bra! He,he!

Efter jobbet idag åkte jag och Lucas till logopeden,Ebba var hos mormor under tiden. Jag och Lucas passade på att handla när vi var själva så vi kom inte hem förrän vid 18-tiden så det var bara åka hem,äta kvällsmat och lägga sig(för barnen),vi läste en ny bok vi köpte på maxi idag "Alfons Åberg leker med ord" passade bra eftersom logopeden vill att vi ska träna på ord och utöka ordförrådet.


Jag var så trött när vi kom hem så jag orkade inte laga någon mat,så det blev smörgås för mig med,inte bra... När barnen hade lagt sig tog jag mig ett bad och nu är jag pigg igen,nu när jag borde lägga mig.

Idag har jag satt in mitt första inlägg i Ebbas nya "idagbok",nu har vi den riktiga innan körde vi med en vanlig bok. Det blev inte så mycket bilder från eftermiddagen för hon har ju bara(inte så bara:-)) vart med mormor.

Idag har målaren vart här och spacklat i rummen,kul!

2 kommentarer:

marica sa...

Fint det blir i huset, jag får komma och kolla live nån dag :-)

Kram!

Linda sa...

Jag håller på att fixa med sonen "dagbok" till hösten och behöver uppslag. Vad finns det på de sidor ni använder aktivt, förutom sidorna med själva dagarna?