SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

torsdag 14 maj 2009

Frisk och grillkväll



Idag har jag vart på en hälsokontroll på företagshälsovården,vi måste göra en sån när vi fått anställning,nu har ju jag snart vart fast-anställd i 1 år så det känns kanske som det var dax:-). Allt var bara fint,hörsel,blodtryck,socker,järn,vikt och allt vad dom nu kolla,känns ju bra.


Ikväll har dom grillkväll på dagis som jag tyvärr missar,jag måste ju jobba. Jag hörde iallafall när dom tränade på sånger igår och det lät så fint. Martin får ta bilder så ni får se sötisarna imorgon.
Här är en bild från förra året då hade dom Astrid Lindgren-tema,Ebba var pippi och Lucas ville inte klä ut sig. Kommer ihåg att det började spöregna precis i slutet,hoppas dom klarar sig från det ikväll.



1 kommentar:

ylvisen sa...

Va skönt att du är frisk, jag har alltid funderat....

:o)