SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

fredag 22 maj 2009

Dålig uppdatering..

Oj vad dålig jag vart på att uppdatera,fy mig!

Här är iallafall lite bilder från igår,först var vi på marknad,jag och Ebba gick med mormor och Lucas gick med morfar. Lucas hade fått massa grejer av morfar,solglasögon,chips,snurra,godis och en såpbubbelmaskin,han var lycklig:-) Ebba fick en snurra.

På kvällen var det cruising,Ebba hade ute krombågen som hon inte hade gjort nått annat och Lucas fick sitta i fram och tuta.

3 kommentarer:

Jenny H sa...

Ni verkar ha haft en riktigt härlig torsdag! Jag gick med Sofia och Linus på marknaden men de tjänade inga pengar på oss...

Det är så roligt för nu när man har världens bästa jobb kan man ibland längta efter att det ska bli måndag så man får jobba igen! För VEM skulle INTE längta efter denna raggarprinsessa?????????

Många helgkramar från oss på "mården"!

ylvisen sa...

Shit va långt hår hon fått! Hon är så fin!

Jenny - Är du intresserad av att se en film från Felix förskola där hans assistent "jobbar" med honom? Tänkte kanske du kunde få nå tips till att jobba med Ebba? Säg i så fall så kanske jag kan skicka den, är ju en vanlig CD-skiva.

Kram ylva

Emmas keramik sa...

WOW, Vilken raggar brud!!!!
:) Gu va coool hon är Ebba i skinpaj och med armen ute. Väldigt lik sin mamma ;)