SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

lördag 16 maj 2009

Sparkcykel och bak

Idag åkte jag och barnen in till Skövde och köpte en sparkcykel och cykelhjälm till Lucas. Nu får Ebba ta över Lucas gamla sparkcykel med tre hjul men vi fick kapa en bit av styret för den gick inte att sänka så mycket som hon behövde,hon har bara tagit några försiktiga sparkar än men nu har hon en hon kan träna på.


Vi handlade även på Maxi och jag köpte Leilas bakbok,Fia hade bakat ur den och det var ju så gott så jag köpte den jag med:-) Jag och Lucas har bakat kolakakor som blev goda och nu har jag en typ av cheescake tror jag det är i kylen som vi ska prova till melodifestivalen ikväll.


Jenny och Mojje har också vart förbi till Ebbas förtjusning:-)

3 kommentarer:

Fisan sa...

Oj, vad den boken sprids här i Hjo! Hihi! Trevlig kväll! Kramelikram!!!

Jenny H sa...

Äntligen fick man lite Ebba-gos igen :-)!

Ert utbygge blir verkligen så jäkla bra!!

Hoppas cheesecaken smaka mums!

Gokväll!

marica sa...

Jag fick den boken i present idag, hi hi va lustigt! Mycket smarrigt i den!

KramKram!