SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

måndag 4 maj 2009

VAB

Hemma med barnen idag,dom är pigga nu så imorgon blir det jobb. Jag har passat på att storstäda och håller på och putsar fönster,så skönt när det är gjort för skitiga fönster kan jag störa ihjäl mig på och det är inte så jobbigt när man väl tar tag i det,sen blir det sån skillnad när man är klar,vilket jag inte är än...

Lucas har på sig nya kläder jag köpte i Stockholm,fina va?:-)
Han har också byggt en glasdörr idag...

Så här fin är Lucas glasdörr:


Vi har fått skjutpartiet till bygget,det har Martin,LarsÅke och Lasse satt dit idag,blev superbra!
Jag har blivit snorig,hoppas det inte blir värre för jag har inte tid att vara sjuk nu:-(

1 kommentar:

ylvisen sa...

Ah va coolt, fatta när du ska putsa dom fönstrena :o)

Va fint lucas byggt :o)