SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

onsdag 6 maj 2009

Skövdetripp..

idag me:-) Jag tog med barnen,bröllopsskorna och tog på mig en bandlös-bh(?),sen åkte vi in och jag provade klänningen med skorna för att se hur mycket vi skulle lägga upp,det blev inte så mycket ca 1 cm. Skönt att det är klart nu,jag kan hämta klänningen den 20:de maj:-)

Från Skövde till Hjo låg vi bakom polisen,hur kul är det då? Fick ju köra i 90 km hela vägen...

Ikväll har vi gjort den goda LCHF-pannkakan,en favorit i vår familj,Ebba hjälpte till och kocka:

Missa inte P3 Hood imorgon klockan 20:03,Anton Lind berättar om sitt liv och hur det är att ha en bror med downs syndrom,HÄR hittade jag ett inlägg i hans blogg!

2 kommentarer:

Jenny H sa...

Typiskt att de där snutarna ska va ute på vägarna och hindra en från att göra det enda olagliga man gör i livet (jag är lite pigg på gasen ibland...)

Läste just inlägget i Antons blogg.. Fantastiskt skrivet! "En kromosom mer att älska.."
ja, det är väl precis så det är!

Nu har vi käkat "kvällis". Mojje har ju blivit ordinerad att lite men OFTA och då är ju inte jag sen att hänga på!

Go natt!

Jenny H sa...

hrm.. ett ord trilla bort..
"Mojje har ju blivit ordinerad att ÄTA lite men ofta skulle det va!"