SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

torsdag 28 maj 2009

Tvillingar


Jag tycker det är så kul att Fia och Fredrik har tvillingar,så häftigt med två,dom blir bara mer och mer lika varann,jag tycker det är jättesvårt att se skillnad på dom. Idag var dom här och fika. Nu ska jag gå till jobbet det är jättemörkt på himlen,kommer nog bli regn. Jaha nu börja det regna,får nog ta bilen idag. Sista kvällen,imorgon är vi lediga!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Men oj hur gamla är de nu? Är ju inga bebisar längre...
Kram Johanna

ylvisen sa...

Tror minsann mamman har varit på me & I party! Söta!!

Skitväder! kram

Jenny H sa...

Söta killar :-)!

marica sa...

dom är verkligen åå söta!!!! och häftigt med twins tycker jag, speciellt då de har likadana kläder.. me like :-) kraaam