SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

fredag 8 maj 2009

Regn...


Jag som trodde på fint väder idag men det blev det verkligen inte,regnet har hållt i sig hela eftermiddagen men nu ser det ljusare ut så jag hoppas på fint väder imorgon.

Idag har jag städat barnens rum,slängt mycket,grejer som är sönder och tråkiga mcdonald-saker. Har även plockat ihop en hel del som ska köras ut till mamma och pappas vind(lugn mamma,jag ska även ta ner endel grejer....:-))
Deras rum blev iallafall superbra,Lucas har börjat leka mycket själv där uppe och då kan det vara kul att kunna komma in och ha lite yta att leka på.

Blev tacos till kvällsmat,Ebba hjälpte mig med dukningen,hon tycker det är kul.
Nu kollar vi på hockey,hejja Sverige!
Imorgon ska jag på step up,önska mig lycka till:-)

5 kommentarer:

marica sa...

lycka till :-)

vi ska på dop,, lilla polly ska döpas :-)

ha en bra helg, kramiz

Jenny H sa...

Tacos blev det här med! Orkade inte göra nåt annat!

Lycka till på "stepen" imorgon! Vi kikar kanske förbi en sväng imorgon eller på söndag för nu var det ju ett tag sen vi kollade in bygget och det verkar ju hända så mycket så snabbt!!!

Nu blir det sängen för mig så gonatt gonatt!

Mor sa...

Vadå lugn?
Varför tror du jag oroar mig?
Enda orsaken till att jag städade där o slängde en massa saker var ju just därför att du skulle kunna fylla den igen (SJÄLVKLART)
Hoppas på att ni bygger en egen vind nu bara!!(Hi Hi)
Kram.

ylvisen sa...

Oj step up, det är jag skitdålig på! Lycka till! Jag ska snart åka och vibba.

Vi åt oxå tacos!

kram

Emma sa...

Mc dyonalds grejer i all ära ;) NOT! Hatar dessa små onödiga grejer som alltid är över allt...