SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

fredag 15 maj 2009

Ledig fredag:-)


Idag är min lediga fredag och solen skiner♥!

Vi har vart med Fia,Axel och Wilmer ute hos mina föräldrar och hämtat ner lite grejer från deras vind som Axel och Wilmer ska ha. Bra att sakerna kommer till användning.

Sen åkte vi hem till dom och fika,Fia är så duktig på att baka,smaka mums. Vi satt ute i det fina vädret och jag tänkte gå ut och sätta mig lite till nu,bäst att passa på.

Igår hade Martin vart och köpt en Soda stream,han är ju så bra min blivande man,precis vad jag ville ha:-)
Sen vill jag säga grattis på namnsdagen till alla mina söta vänner som heter Sofia,jag har ju ett par som har en liten större plats i mitt hjärta,ni vet vilka ni är:-)

3 kommentarer:

Jenny H sa...

Ja du, det är en snäll blivande man du har!! Nu kan du bubbla på!

Trevlig helg!

marica sa...

Jag vill oxå ha en soda streamer.. får ta och bli ett blivande inköp hos familjen längre bort på Skolgatan!
Nu är det våran tur att äta kvällsmat :-)
Kram o ha en fin kväll!

Fisan sa...

Tack för alla fina ord! Puss!