SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

söndag 24 maj 2009

Cykeltur



Jag,Ebba och Elsa bestämde oss för att gå ut och hämta Lucas hos mormor och morfar idag,jag tog med hans cykel så han fick cykla hem,det är 5 km enkel tripp dit ut och han cyklade hela vägen hem utan gnäll,duktiga killen!

Vi träffade på Marica och Filip när vi skulle starta vår promenad så dom hängde också på,det var så längesen jag träffade Marica så det var trevligt att få prata med henne,vi var ju också duktiga som gick en mil idag:-)
Sen stannade vi på kaffe och glass hos Marica,Ebba fick mat också så hon var nöjd.

2 kommentarer:

marica sa...

Verkligen en toppenbra och trevlig stund vi fick idag :-) Det får vi göra om! Och att vi gick en mil gjorde absolut ingenting, det hänger jag gärna med på snart igen! Tack för idag, ni är toppen :-) Kram!!

ylvisen sa...

Ah va ni är duktiga! För att inte prata om lucas!

kram ylva