SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

söndag 17 maj 2009

Solig söndag





Förmiddagen ägnades hos familjen Norrgård,dom ska bygga ut huset så Martin var där och kikade på ritningar mm(jag vet inte för vi andra var ute i solen)

Det tog ett tag men till slut kom Ebba igång,hon är lite rädd för Meja men när hon hade somnat passa Ebba på att röja i hennes rum och sitta hos Johanna. Meja har växt och börjat prata massor sen jag träffade henne sist,en riktig sötis:-)
Johanna hade gjort jättegoda pajer!

När vi kom hem ville Lucas ut på sin sparkcykel så vi gick en promenad och avslutade den på skolgården,där var Marica med sina barn så jag fick ett så fint kort på Ebba och Filip.

Nu har Martin gipsat klart Lucas,Ebbas-rum och garderoben,så nu ska snart målaren komma och spackla.

4 kommentarer:

marica sa...

Fint kortet blev, det har vi som bakgrundsbild nu :-) och så låna jag det till min blogg :-)
Kul att träffa er en stund idag!
KramKram!

Jenny H sa...

Fin förmiddag ni verkar ha haft hos familjen Norrgård! Härligt för Ebba att få lite "johanna-gos" igen! (å tvärt om oxå förståss!)

Lucas kommer bli grym på sin sparkcykel så som han tränar :-)!

Nu ska jag fixa för morgondagen!

Sov sött!

ylvisen sa...

Pajer, hade ni fler än en? Du kommer ju inte komma i din klänning! :)

Fina kort! kram ylva

Anonym sa...

Tack för igår. det var mysigt. Underbart att få hålla och krama Ebba lite. Tur Meja somnade så Ebbisen kom igång lite.....:)
Erik var jättenöjd och tyckte att din blivande var såååå trevlig. Kram Johanna