SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

onsdag 13 maj 2009

Rivstart

Började dagen med ett step-pass,så skönt! Mamma var hos barnen så jag kunde koncentrera mig på mitt pass,tack mamma:-). Vi var nästan bara tuben-folk men vi var ganska många.

Sen har jag och Ebba lagat mat och skrivit ut recept som några på jobbet ville ha.

Solen skiner och det är varmt ute,blir skönt med en promenad till jobbet det är tillomed riktigt varmt när vi går hem.

Ebbas assistent Jenny är sjuk,vi skickar massa krya-på-dig kramar till henne!

Hinner inte skriva mer,kanske hittar nått kul på jobbet att blogga om:-)

1 kommentar:

Jenny H sa...

Jag är tillbaka!!!!! (med detta menar jag att jag äntligen orkar sätta mig vid datorn och läsa "bloggs" och lämna kommentarer igen!!)
Helvetet har ju varit på besök i min kropp sen i fredags men idag har jag alltså kunnat läsa ikapp allt jag missat i bloggvärlden :-)!

Tack för hälsningen! Det värmer..
Jag räknar med att jobba i morgon em och det ska bli så kul att äntligen få krama om ebbisen igen! Man får faktiskt abstinens efter en vecka..

Du är fantastiskt duktig som "steppar". På MORGONEN dessutom, när kudden är som skönast.. GO GIRL!

Nu ska jag återta mitt horisontella läge i soffan. Vi ses i morgon!!

Ha en bra eftermiddag på jobbet!!

Kram!