SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

lördag 9 maj 2009

Det var ju faktiskt roligt..

Step up är ju kul,jag trodde aldrig jag skulle klara det med min super koordination men det gick fin-fint,jobbigt var det,känns i benen men kul! Det får bli fler gånger.

Här är vår instruktör,vi jobbar ihop och idag var det ett specialpass bara för oss som jobbar på tuben,vi var bara 4 st,helt perfekt:-)

Mamma var snäll och hade Ebba under tiden så Martin och Lucas kunde jobba i utbygget. Lucas har hjälpt till att skruva i Ebbas rum idag,han är superduktig blir nog snickare när han blir stor:-) Nu sitter det skivor i båda barnens rum,det går så fort tycker jag.



Nu är det formell 1-träning som gäller på vår tv och Ebba är pappas flicka idag:-):
(Ni får lägga huvudet på sne)

2 kommentarer:

Malin E sa...

Step up är ju SÅ roligt!! Jag skulle oxå ha varit med men min rygg har ju pajjat,men när jag är frisk igen då börjar jag på steppen igen.Kul att göra nån träning som är ROLIG!Då är det lättare att träna.
Kram MAlin

ylvisen sa...

He he cool brutta!

Step är kul, men lite svårt.... 4 pers perf
ekt!