SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

måndag 25 maj 2009

Träning


Här är ett roligt kort på Ebba som vi tog i helgen,hon är rätt så vig:-)
Klockan 9 idag infann vi oss på gymmet(jag och barnen)dom åt frukost och jag körde 20 min crosstrainer och 20 min styrketräning. Barnen skötte sig bra,jag ville se hur det gick med dom så vi kan gå på step på onsdag morgon och det kommer nog gå fint.
Nu måste jag gå och jobba,det är skitfint väder så idag känns det tungt...

4 kommentarer:

Emmas keramik sa...

Jösses, va vig hon är. Härlig matposition :)
Shit, va du är duktig med träning och promenader, blir mycket imponerad!
Det kommer bli sååå kul att flytta närmare er.
Pöss

Jenny H sa...

Ja det var inte igår som man slängde upp bena på det sättet ;-)!

Ses imorgon!

Kramen!

Anonym sa...

Farmor kan vara barnvakt om du vill träna i lugn o ro! Kram

ida sa...

Hehe, vad söt hon är!