SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

torsdag 12 mars 2009

Bellme

Idag skiner solen,Lucas kan betraktas som frisk,bara tjockt snor kvar men det kan ju hålla i sig länge. Känns som en bra dag:-) Dom har ringt från jobbet,jag sa att jag är hemma imorgon med så han blir riktigt frisk.

Nu kommer posten,ska rusa ut och hämta den,har beställt små burkar med insmörjningskräm från Bellme,hoppas dom luktar gott
Tyckte jag fick unna mig lite internet-shopping när jag är hemma med sjukt barn...
Bellme är en butik som ägs av blondinbella,dom säljer en grej billigt varje dag så man kan kika in och fynda. Idag var det nog ett halsband.

5 kommentarer:

Unknown sa...

Läste om hennes butik på bloggen. Har du köpt något mer som du kan rekomendera? Blev lite nyfiken ;-)

/Änglahår

ylvisen sa...

Jag har oxå funderat på hennes grejer! Nu när du har shoppat så har hon väl blivit ännu rikare!

Ha ha.... KRAM

ylvisen sa...

Skönta att Lucas är bättre!

Marika sa...

internet shopping? Välkommen in till mig! ;-)
Skämt å sido, vad är det för adress till hennes butik?
Nyfiken!

Emilias sa...

Dom var jag också väldigt sugen på att köpa.. men det blev aldrig av. Luktade dom gott?!