SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

lördag 7 mars 2009

Idag har jag och barnen vart i Skövde,vi lovade Lucas imorse att han skulle få 200kr av sina födelsedags-pengar och köpa vad han ville. Nu när dom äntligen är friska så tyckte vi att vi kunde festa till det lite. Han valde ett lego-flygplan.
Ebba hade också med pengar,jag valde en bärsele som hon kan ha sin docka i men hon tyckte visst inte det var så kul,lite läskig,men dockan ska ha den på sig men hon bär den helst som vanligt.
Jag tyckte lite synd om mig också,då jag suttit inne med sjuka barn hela veckan så jag unnade mig några plagg:-)



Nu har jag kommit in efter en promenad med Sofia,skönt med luft och trevligt att täffa Sofia,blir inte så ofta nu för tiden.

Ikväll ska jag laga biffar med fetaost och soltorkade tomater,återkommer med recept om jag gillar det.

Sen ska vi se Patrik 1,5,den hoppas jag är bra
Grattis till alla Camillor på namnsdagen,speciellt Tuvas mamma Camilla!:-)
Trevlig lördagkväll på er!

7 kommentarer:

Unknown sa...

Halloj!

Jag har inte glömt bort dig boken är på gång till dig. Men det har varit lite för mycket under veckan och stå i...

Ps. Filmen tyckte vi var bra. Riktigt skojsig!

Ha det gott!
/Änglahår

Anonym sa...

Härligt att ni äntligen kommit utanför dörren lite!

Ja filmen var lite smårolig faktiskt :-)!

Gott me biffar, gärna recept tack!... själva ska vi äta oxrullader fyllda med massa gott och pressad potatis.

(Hoppas dammsugaren sög som den skulle...)

Skolgatan sa...

Hej Jenny!
Jag tror den suger som den ska,han är ute och gör det nu:-)

Verkar som du klara dig från att bli sjuk? Skönt!

Kram

Anonym sa...

Hello! Skönt att ni mår bra igen! Vi tänkte också se på patrik 1,5 ikväll. Kunde vi ju gjort det ihop istället.. Jaja, trevlig kväll iaf. PUSS!

stina sa...

Den va helt ok kolla på den förra helgen,och nu till veckan kommer rally brudar
stina

Anonym sa...

TACK! För namnsdags hälsningen.
Vad skönt att ni äntligen börjar må bra.
Ha en riktigt "go" kväll.

Kram från Camilla J.

Anonym sa...

Ja jag tror (peppar peppar) att jag klarar mig från magsjukan denna gång! Har väl tvingats inse att mina sjukdomssymptom är magkatarr o inget annat..
Får bli magdoktorn om det inte blir bättre :/

Nu ska vi limma tröskel!

Hej hopp!