SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

söndag 15 mars 2009

Hemma

Hemma efter en mycket lyckad helg. Igår kväll var vi hos ett par som har bassäng,jag badade med Lucas,Ebba var inte sugen på att bada. Jag och Ylva satt en stund i bastun och tog varsin
öl,så jäkla skönt.


Jag fick paket av familjen Boman,tack så mycket! Ylva tyckte badgrejer,vin och choklad passa mig:-)


På vägen hem idag stanna vi på lager 157 i Örebro,jag fyndade lite,hade kunnat handlat mycket mer om jag hade haft pengar...

Hann inte mer än in med grejerna så skulle jag iväg på smyckes-party hos Jenny,jag handlade inget men det fanns mycket fina saker. Fika gjorde jag iallafall,så fina fruktspett:
Imorgon är det eftermiddagsvecka,skönt att få gå och jobba och slippa sjuka barn.
Nu ska jag gå och bada,testa mitt födelsedagspaket:-)

2 kommentarer:

blomfluga sa...

Vilken pool!!!
Smart med frukt spett, det ska jag lägga på minnet!! Vad kul att ni är två(fler?) därborta, ni verkar ha mycket på G.... såg att Ö-o stod med!! Humlan nästa var det va:-)??!!

//Hanna/blomfluga

ylvisen sa...

Vilka tjusiga spett!

Kram!