SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

onsdag 11 mars 2009

Tjejkväll

Jag och Ebba var iväg på gympan idag,kul för henne att få all uppmärksamhet. Hon har vart på ett jädra humör idag,både på dagis och här hemma,jag fick inte röra henne utan att hon röt åt mig,sen var vi och handla och då skulle hon köra en egen liten vagn och den körde hon räser med och in i andras korgar och in i hyllorna mm,hon som brukar vara lugnet själv i affären... Har hon sett för mycket på Lotta på bråkmakargatan nu tro?:-) Det är ju jättebra att hon har sin egna vilja.

Ikväll har jag vart på tjejkväll hos Elin,god mat och gott godis+väldigt trevligt sällskap,tack tjejer:-)!



Här kommer en ny magbild på fina Sofia,nu har dom gjort ultraljud så det blev framflyttat till 12 aug.
Nu är hon alltså i v.19:

8 kommentarer:

Anonym sa...

Tack själv Jessica för din trevliga närvaro :-)! Alltid kul att sitta o pladdra om allt o inget!

Kram o go natt!

PS: Sofia är verkligen sååå fin i sin mage!!!!

Skolgatan sa...

Ja det var väldigt trevligt,kul att jag fick vara med:-)

Sofia är jättefin,bara en söt kula!

Godnatt,hoppas för din skull att Ebba är glad imorgon:-)

Anonym sa...

Heja Ebba!! På dom bara!!
Visa vem det är som bestämmer(hihi)

Heja på kramar från mormor.

(ps.Du är väl lugn o fin när du kommer till mig bara OK)

Unknown sa...

Tack för ikväll å tack för den fina blomman. Nu är klockan 2.20 och jag är klarvaken... vaknade kl 2 och var pigg.. undrar hur min dag kommer bli. Ska aldrig mer sova 2 timmar mitt på dagen. elin

Unknown sa...

hihi Andreas sa... hans mail måste vara koppla till datorn på något sätt hmm

Skolgatan sa...

Men Elin hur har bilresan gått? Du måste ju vara jättetrött. Du får nog sova lite efter jobbet idag men ta bara en powernap då,annars blir det väl likadant inatt.

Det var iallafall mycket trevligt med symöte:-)

Kram

Anonym sa...

Hallå du! Finns kvar i cybervärlden:)

http://litenduva.bloggagratis.se/

Ja det här med humör.....Thilde kan bli helt sjögalen ibland:)
Kram Petra

ylvisen sa...

Va mysigt det där såg ut!

Ska bli kul att se Ebba!

Vilken fin liten mage :o)