SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

söndag 1 mars 2009

Familjekalas

Vi har haft lite familjefika,jag köpte en smörgåstårta på ica och Lucas gjorde den fin med ljus,vi hade tyvärr inte 33 st utan det fick bli 3....
Ja med lilla Ebba är det inte mycket med,hon är jätteslö orkar inte gå någonstans,ställer man ner henne så sätter hon sig. Förut fann jag henne liggandes på golvet,lilla pluttan:-(
Imorgon får dom självklart vara hemma från dagis,jag får komma senare till mitt jobb,jobbar ju eftermiddag så jag får åka när Martin slutat,om nu vi andra klarar oss från att bli sjuka.

10 kommentarer:

ylvisen sa...

Fy stackarn, se till att hon får i sig en si så där 5 piggelin om dagen så kanske hon blir pigg, hon blir iaf inte uttorkad!

Anonym sa...

Men lilla snuttan då. Hon ser helt utslagen ut....Ge henne krya på dig-kramar från oss. Kram Johanna

Skolgatan sa...

Ja Johanna det ska jag göra,hon är verkligen helt utslagen men hon dricker och kissar och BAJSAR så hon är inte uttorkad...
Kram!

mamma sandra sa...

Krya på dej kramar till Ebba fr¨ån oss!

Kram

cpmamman sa...

Tårtan såg mycket god ut... Synd bara att Ebba inte kan njuta av den. Blir alldeles tårögd av att se henne ligga på golvet!

Ha en "mysig" vab dag imorn då. Kram

Anonym sa...

Men lilla gumman,så är man ju inte van att se henne.
Bra att du ser till att hon dricker i allafall.
Kramar mormor o morfar

Camilla sa...

ja,det var faktiskt inte så tokigt med badkalas.gick riktigt bra,hoppas eran lilla sessa blir bättre snart,hon ser bra hängig ut.kram

Anonym sa...

Naaw, vilken sötnos =) Hoppas hon blir friskare snart.

Anonym sa...

Så där var Elvira också, men hon drack ju inget vidare varav sjukhusvistelsen.

Hoppas verkligen att Ebba-tjejen blir sig själv igen. SNART!

Kram kram

Anonym sa...

love to take off her diaper and feel her little p---y