SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

tisdag 3 mars 2009

Livstid

Han fick livstid fängelse,han som mördade en tjej här i Hjo i somras Synd bara att livstid verkligen inte är livstid.

Jag kan inte sluta tänka på vilka tankar Johanna hann att tänka hennes sista minuter i livet,hon levde under alla knivhugg och förblödde till döds,hon hade sin 2-åriga dotter i lägenheten. Tankarna måste ju ha varit på henne,om han skulle mörda henne också. Nu gjorde han ju inte det,hon fick klara sig själv i 2 dagar med sin mamma fastbunden i elementet i sovrummet. Hon verkar ju vara en duktig tjej och hade gjort sig smörgåsar och satt på dvd-filmer. Jag sänder mina tankar till Johannas nära och kära. http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=119&a=480026

5 kommentarer:

cpmamman sa...

Det är en fruktansvärt kall och svart värld vi lever i.

Obeskriviligt. Vilka men det kommer sätta hos denna lilla flicka. Måtte hon inte minnas något av själv dådet ;(

Skolgatan sa...

Ne det får man verkligen hoppas,tur ändå att hon är så liten..

stina sa...

Det är fördjävligt hur värden är,Och tyvärr cpmamman så tror jag dessvärre att dottern kommer att minas undermedvetet och endera dagen så poppar de upp,jag har vart med om saker i min barndom somm poppat upp så tyvärr så men man får hoppas..ha de bra
stina

ylvisen sa...

Usch vad det där är läskigt! Stackars barn!

ylvisen sa...

Ingen annan som blivit dålig?

Va skönt att hon ser lite piggare ut!