SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

torsdag 12 mars 2009

Jag blir visst snart 30...

och det ville mina kära vänner uppmärksamma.

Martin sa till mig igår att han skulle ha hem några kompisar ikväll så skulle dom se på hockey,vid halv sju-tiden knackar det på dörren och Martin har precis kommit ut från duschen så jag springer ner och tänkte öppna,men då öppnas dörren så står det ett gäng och sjunger för MIG♥.

Jag fick presentkort hos frissan,jättebra för det ska jag spara till mitt bröllop. Dom hade med fika och allt. Tack så jättemycket alla som var med på presenten!!
Ebba var väldigt nöjd att Jenny kom(Ebbas assistent)
Jag fyller den 18 mars,samma dag som Ingmar Stenmark:-)!

7 kommentarer:

Marika sa...

Grattis i förskott! Kul att bli grattad så där bara...

Marika.

Skolgatan sa...

Tack,tack ja det var jättekul!

stina sa...

Haha du fyller samma dag som min dotter victoria, hon som gillar Ebba Grön så de måste jag tala om att du har födelsedag med henne..Så Grattis på stora dagen

Skolgatan sa...

Tack Stina! Kul att hon fyller samma dag,hon får skaffa sig en dotter och döpa henne till Ebba:-)

ylvisen sa...

Vilken rolig idé, tänkte först att det var möhippa :o), fast lite tidigt kanske, ha ha...

Skolgatan sa...

Nej det var lite förspel... Då måste ju du vara med!

Nanny Lundin sa...

HEj du!
Grattis på födelsedagen i förskott!
Tydligen blir vi allihopa "kärringar" iår om vi frågar min man... Jag tycker att 78:orna och äldre varit kärringar länge jag :-D