SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

tisdag 10 mars 2009

Desperate housewives

Nu är jag hemma efter en joggingtur med Camilla,vad duktiga vi är,körde intervall jogga/gå 3,7 km. Vi tog det ganska lugnt så vi vill göra det igen och det vill vi verkligen,så skönt! Värker i mina lår så det blir nog träningsvärk men det är gött. Jag bjuder inte på någon blogg-bild(har faktiskt ingen)på en rödlila Jessica,jag blir så jäkla röd när jag har ansträngt mig:-)

Innan vi åkte hade jag förberett kvällsmaten,fisk med keso och ädelost-täcke så det var bara att sleva i sig när jag kom hem. Har även bäddat rent så det kommer kännas riktigt bra att krypa ner där ikväll.

Klockan 21 är det världens bästa serie på tv=Desperate housewives♥

Nu ska jag krypa ner i badet och läsa slutet på "flickan som lekte med elden" den är så bra. Skule gärna vilja se "män som hatar kvinnor" på bio,den boken var ju också ruskigt bra.

6 kommentarer:

Anonym sa...

jag vill oxå se den bion,, så mitt förslag är att vi går tillsammans :-) nästa vecka jobbar du ju kväll och fredrik har jour men nån kväll veckan efter det?! kram

Emma sa...

Va heter sidan du gör bildena på.....

ylvisen sa...

Va duktiga ni är!

Jag har boken "män som hatar kvinnor" ligger här och har haft så dåligt samvete för att jag inte har läst den än men sen hörde jag att man skulle se filmen först så då kändes det bättre... :)

Nyinflyttad sa...

Duktig du är!!! Kämpa på. Själv ska jag ta tag i det igen när jag är frisk!
Kan verkligen rekommendera "Män som hatar kvinnor" och den ska man se på bio!
Helt fantastikst bra!!
Kram

Malin E sa...

Va duktiga ni är som springer!!! Hade jag aldrig orkat ( får ju inte springa heller men ändå! )he he he

Ja bio är kul hoppas ni kommer iväg och hoppas Lukas blir frisk snart!
Kram MAlin

Emilias sa...

Filmen är ruskigt bra den med!!! :)