SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

söndag 8 mars 2009

Nee nu får det vara nog...

Har haft en slapp dag idag,skönt det.

Lucas har byggt lego,flygplanet han köpte kunde man bygga 2 olika flygplan av eller en helikopter,så idag skulle helikoptern testas. Han höll på mycket själv och jag städade men fick hjälpa han emellanåt.


Sen ringde Wilma och undra om jag kunde klippa henne så då kom dom förbi så toppade jag hennes hår

Tyvärr har lucas blivit förkyld och efter middagen idag somna han i soffan,sen har han legat hela dagen och är jättevarm,så det blir till o VAB:a imorgon igen,nu får det snart vara nog,stackars killen:-(

Ebba är desto piggare och slevade i sig spenatsoppa med ägghalvor som jag hade gjort speciellt till Lucas för det hade han önskat men han var inte sugen på nått idag.
Jag har även vart duktig och bakat ökensand-kakor och sockerkaka,dom ligger i frysen men jag har tryckt i mig kaksmet och smakat kakor så nu mår jag illa....

8 kommentarer:

Anonym sa...

Det är ju inte rättvist nånstans det här! Varför ska ni aldrig få bli helt friska nån gång???? Stackars killen... Hoppas han piggnar till snart!
Ebbisen får jag väl iaf träffa imorgon hoppas jag :-)!

Ha en bra kväll å ge lucas en krya på dig kram!!

Anonym sa...

Ebba ser verkligen ut att njuta av spenatsoppan(Hi Hi)Stackars lille Lucas en ny pärs att ta sig igenom Krama om han från oss.
Mormor o Morfar

Skolgatan sa...

Hi,hi ja hon älskade soppan men hon gjorde ju sin kameramin:-)

Ska krama henne imorrn!

Skolgatan sa...

Han imorrn mena jag..

Marika sa...

Ja det är inte lätt att hinna med att jobba!

ylvisen sa...

Gud va söt hon är! Molo och allt! Gott med sopp! Duktig kille som gillar det, jesper skulle hellre dö!

Stackars Lucas! Ska bara tala om att ni har obligatorisk närvaro här till helgen!

Gott med smet, me love!

Anonym sa...

Stackars gubben som är sjuk igen!Hoppas att det blir snar bättring.Har varit i stan ett par dagar så nu är högtidsstunden kommen när jag får läsa bloggen!!!!
Kramar från farmor

Anonym sa...

Massa gott fika, det är bara säga till när jag ska komma och fika :-) Kram till Lucas!!!