SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

onsdag 18 mars 2009

Väckt med sång

Klockan 7 blev jag väckt med sång och paket:-)

Fick världens snyggaste och bästa telefon:-) 8,1 megapixelkamera! Värsta bloggtelefonen,tyvärr har jag inte fått igång just den funktionen... Och den är rosa♥


Skulle bakat till jobbet hade jag tänkt men det sket sig 2 ggr sen har jag inte hunnit så det får bli imorgon,blev sittande alldeles för länge med att försöka få igång bloggfunktionen...

Tack för alla grattishälsningar,nu ska jag åka till jobbet och sitta på arslet,kan ju inte behöva slita på min födelsedag;-)

9 kommentarer:

ylvisen sa...

Snygg lur!!!!!!! Ja inte ska du behöva jobba idag heller, det kan andra göra!

Ha en bra dag!

Emilias sa...

Grattis grattis!! Avis jag blir på telefonen :)

Lena sa...

GRATTIS!

Vilken fin mobil, just en sådan jag vill ha.

/Lena

stina sa...

åååå vilken snygg lur jag älskar rosa min bil är rosa och min mobil men den är gammal vad är det för modell?
Kram på födelsedagen
stina

Anonym sa...

GRATTIS till min underbara vän!!!
Puss o Kram!

Marika sa...

Grattis!
Vilken fin telefon, vill också ha!
Hoppas du haft en trevlig dag.

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen!! Och stort grattis till ert blivande giftemål, har ju inte sagt det än! Va roligt!

Anonym sa...

Ett stort grattis till dig!!
Hoppas du haft en bra födelsedag :)

Kramar från Camilla Urban o Tuva

Anonym sa...

Grattis, grattis, grattis!

Vill också ha en sån telefon!