SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

onsdag 4 mars 2009

Jag ser ljuset


Det har inte hänt nått mer med Lucas han är som vanligt igen hoppar och studsar omkring. Ebba har också piggnat till(igen) och ätit en burk med spaghetti och köttfärsås var jättelängesen hon åt burkmat men jag tänkte att det är nog skonsamt för magen. Hon har även vart igång och lekt lite,gick omkring med sin dockvagn.

Så nu blickar vi framåt och hoppas att vi piggnar till och ingen mer blir drabbad. Jag får panik av att bara sitta här inne hela dagen,solen lyser utanför och det ser "vårigt"ut,den enda friska luften mina lungor har fått känna av den här veckan är när jag går ut till bilen och från bilen in till jobbet...

1 kommentar:

ylvisen sa...

Härligt! Hoppas nu för sjutton att det inte blir något mer! Gud vad jag tjatar....

Du kanske förresten är intresserad av mina brallor, du vet dom där som du har nästan lika, som jag letade efter i Hjo. Jag kan inte ha mina längre och de jag har är ju en storlek mindre än dom du har och du har ju GI:iat så dom du har måste ju vara för stora :o)

Kram!