SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

fredag 6 mars 2009

Fredagkväll

Nu har vi vart riktiga gi-fuskare,vi betällde pizza....

Lilla Agnes vägde 4090g och var 52 cm lång,förlossningen hade gått väldigt bra,skönt!

Ikväll ska jag och Martin se på Låt den rätte komma in,den fick ju massa guldbaggar och då brukar dom ju vara lite knepiga men jag vill gärna se den. Är det någon som sett den och har en åsikt?

Nu ska jag ta kväll,slå upp ett glas rödvin,lägga mig i badet med en bok.
Trevlig fredagkväll på er!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som en riktig myskväll <3

cpmamman sa...

Blev pizza här också och jag mår illa. Både i magen och träningshjärtat. Kanske går över om jag tar lite rödtjut? ;)

Anonym sa...

Pizza här med.. verkar vara nåt som går ;-)!

Hur var filmen? Är väldigt nyfiken på ett utlåtande från dig då jag gärna vill se den. Själva har vi precis plöjt igenom Rallybrudar.. För höga förväntningar som vanligt..

Nu blir de natten för mig. Börjar känna mig rikitigt risig :-(

Kram o go´natt från mig

Skolgatan sa...

Nu har vi sett filmen och som sagt den var knepig... Jag hade inga höga förväntningar så jag blev inte så besviken.