SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

söndag 29 mars 2009

Hemma

Ja vi är ju hemma nu,kom hem vid två-tiden och resan gick jättebra.

Skönt att vara hemma men tråkigt att semestern är slut och att vara tillbaka i vardagen.

Har hämtat hem Elsa,hon har nog haft en skön vecka med moster Ulla:-)

Nu är det eftermiddagsvecka som gäller,skönt med sovmorgon när man har vart bortrest. Får ta tag i tvätten imorgon också för det har jag inte orkat idag.

Vi har haft en kanonvecka,underbart väder och lagom kallt!

Nu är det bara att invänta den härliga våren som känns vara på gång,eller hur?

1 kommentar:

Malin E sa...

Ja vi får verkligen hoppas att våren är på g nu för jag vill ha SOL OCH VÄRME nu tack.Idag är det ju fint såp jag ska ut och sätta mig i solen en stund nu.Hoppas ni får det bra på jobbet!
Härlig minisemester ni haft bland all snö oxå. =o)
Kram Malin