SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

lördag 21 mars 2009

Rallybrudar

Ja då var fredag över och vi har redan gått in på en ny lördagstimme:-)
Vi har haft besök av min mamma,pappa och moster,dom hade med present till mig,fick ytterligare presentkort hos Lisa(min frisör) helt perfekt!

Jag hade lagat Sinkadus,klyftpotatis och sallad,till efterrätt var det jordgubb-lime panacotta. Kvällen avslutades med film,rallybrudar,jag tyckte den var jättebra,en riktig Jessica-film:-)

En trevlig kväll blev det,nu är jag trött.
Imorgon kommer Fia och Sofia hit,vi ska åka och handla inför Sälenresan:-)
Här kommer en bild på moster,mamma,pappa och Martin:

1 kommentar:

stina sa...

Jag såg den förra helgen,håller med den va bra..Är du nöjd med mobilen?