SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

måndag 2 mars 2009

Tränat

Nu har vi tränat,spelat 4 olika spel,Lucas är så duktig och tycker det är kul,vi säger att vi ska jobba för han verkar tycka det blir roligare då. Vi spelade memory,ballongspelet(färger),fem myror är fler än fyra elefanter med bokstäver och siffror.



Lilla Ebba är det inte mycket med,hon satt iallafall med under lunchen och åt några skedar yogurt och drack cocacola men sen ville hon lägga sig i soffan och dricka vatten,nu sover hon.
Ja då är det snart dax att åka och jobba,Martin skulle försöka sluta till fyra. Trodde det skulle vara skönt att börja lite senare men det är så tråkigt när man inte kan gå ut eller hitta på nått så då känns det som man lika gärna kan jobba. Tvättkorgen är iallafall snart tom...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det var en tjej med trötta ögon.. Så ser man ut när man varit magsjuk, stackars stackars ebba...

Skönt att se att Lucas iaf verkar pigg o kry :-)!

Ha en bra jobbkväll..

Kram kram

ylvisen sa...

Men gud så hon ser ut lilla hjärtat! Roligt att det går så bra med Lucas!

Jag kommer gärna och pickenickar, i maj ska jag och micke åka bort en helg fast det vet han inte om så jag hoppas inte han läser här....å sen ska ju du och jag till sundsvall kring den 15:e men kanske i slutet av maj eller i början av juni fast inte för nära the wedding förstås!

stina sa...

Stackars Ebba hoppas hon blir pigg snart

Anonym sa...

Men lilla gumman då.Hon ser ju helt utslagen ut.
Hoppas det vänder snart och att ni andra klarar er från detta.
Krama om henne från mormor o morfar

Anonym sa...

Hej, vill bara berätta att jag bytt adress till min blogg, finns nu på http://jordgubbsblomman.blogg.se Kika gärna förbi och lägg till mig på bloglovin ;-) Hoppas du har en fin kväll! Kram Jenny