SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

tisdag 2 december 2008

Gangstar!

Nu har jag haft ett eget litet gangstar-party,gick bra. Vilka fina kläder dom har,får ha ett party i vår igen och då måste Therese komma och berätta om kläderna. Ebba fick den här klänningen:

Och Lucas dom här byxorna:

Blev ingen skinnjacka,tänkte vänta till våren,för Lucas behöver en vinterjacka nu istället.
Dom här var på mitt party:


Tyvärr fick 2 andra maginfluensa precis som säljaren,det är verkligen massor som har det nu,jag vill inte ha det,BLÄ absolut inte!
Ebba hade inte velat sova på dagis idag så hon var trött och myste i Alvas bilstol:
Imorgon ska vi på sista tecken-kursen,ska lära oss jul-tecken:-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tycker du om att skratta? Vill du ha lite reklam för din blogg? Gå då in på denna blogg: http://pinsamhetsbloggen.blogg.se, läs alla de pinsamma historierna och skicka in en egen. Länkar gärna till just DIN blogg, om du skickar in en egen pinsamhet. Du får även vara anonym om du vill. Ta en kik!

Grodansmamma sa...

Hoppas ni får en bra sista kurs. Vi har vår sista imorgon. Det har inte riktigt varit lika givande i höst eftersom många var helt nybörjare så Thomas och jag har tecknat tillsammans på kursen. I och för sig bra eftersom det inte blir av hemma men det hade varit roligare med andra som tecknar mer i vardagen. Kramar Anna

Emmas keramik sa...

åååå va fina kläder vi kommer få nu :)