SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

fredag 12 december 2008

Julbord

Ikväll ska vi på julbord med mitt jobb,ska bli riktigt kul! Förfesten börjar kl 16,sen går bussen till Tidaholm kl 18.

Tyvärr missar vi lucia på dagis,det hade vart så kul att se dom och nu faller ju snön över Hjo så det kommer nog bli fint.
Barnen ska sova hos Marica och Fredrik och deras barn går på samma dagis så dom får hänga på,det är väldigt snällt,tack för hjälpen! Det är ju svårt att få barnvakt när hela släkten jobbar på samma ställe:-) Men dom kommer få det väldigt bra,hörde att det skulle bli pizza och jag kan tänka mig att det kommer bli lite godis också:-) Skulle sova över en tjej till där så det blir 6 övernattningsbarn,det är inte illa det!

Nu ska vi iväg och fixa glitter till Ebba. Sen måste jag packa vad dom behöver ha med sig,laga mat och göra mig iordning. Hoppas att jag är pigg imorgon..

2 kommentarer:

ylvisen sa...

Herregud, 6 ungar, OJ! Hoppas ni får det roligt iaf! ÄT! KRAM

ylvisen sa...

Såg nu att du skrivit på min sida ang reklamen och supp och prutt, fy helvete va dåligt....