SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

torsdag 11 december 2008

Gjutning och julkort

Självklart glömde jag kameran igår när vi var hos Johanna,Erik och Meja,som tur är tog Johanna några bilder som hon mailat mig. Det var verkligen full fart på Meja hon var störtskön men Ebba blev lite skeptisk och ville helst sitta hos Johanna och Erik som blev en ny favorit hos Ebba:-)

Idag har vi(Martin och Johan)gjutit plattan,skönt att det är gjort nu. Nu ha vi fått rejält med snö,kanske inte det bästa för plattgjutning men skönt med lite julstämning.


Idag har vi även försökt få till ett fint julkort,he,he det är inte det lättaste precis..

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan. Vilka härliga julkort, vi tog också en dag och det var vekligen inte lätt. Felix blir alltid fantastisk på kort men Meja... Hon gör så mycket miner och sitter ju som du märkte ALDRIG still. Krama ungarna från mig

ylvisen sa...

Ha ha, det där sista gillar jag! Gulliga ungar dom där!

KRAM

Emmas keramik sa...

Oj va fina kort ;)
På mina bilder gallskriker antingen Alva eller så är Tuva skit sur... haha en riktigt fröjdefull hälsning från oss kommer det bli :)
Kram Emma