SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

torsdag 4 december 2008

Öron och logoped

Det gick bra på öron med Ebba idag,hon hör bra men hade lite vätska men han gör inget åt det nu eftersom hon hör som hon ska,blir kallade till sommaren igen. Det gick fint för Lucas hos logopeden också,vi fick material att jobba med,jättebra! Logopeden ska även berätta för dagis hur vi ska träna så det blir samma.
Har inte hänt mycket mer idag än det vanliga,mat,städ,bad och jag och Lucas avslutade kvällen med ett bamse-spel,jag vann:-D. Tog några bilder på min kära lilla familj:
Förökte ta på dom fina tofsarna Jenny hade gjort på Ebba idag:
Gos i soffan innan läggdax:
Underbara.....
...fina Lucas

4 kommentarer:

ylvisen sa...

Jag tycker Martin va finast :o)



ha ha ha.....



Fast du jag tänkte på en sak, Felix hör ju oxå men jag är lite orolig för att han inte ska höra tillräckligt bra för språkutvecklingens skull så om inte våra Terracortrildroppar mot hans vaxpropp hjälper får de söva honom!

Anonym sa...

Du har jättesöta barn Jessica! Kram Petra

Anonym sa...

Oj vilka ögon :)

ylvisen sa...

20 är bra! Så hör Jesper! Det måste ju vara ok! Felix var ner på 35 innan han fick rör, nu vet jag inte men han ska tydligen höra bra!

kram