SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

tisdag 2 december 2008

Klädparty

Stackars Therese som skulle ha mitt gangstar-party har fått maginfluensa,stackare. Jag har sagt till alla att dom är välkomna ändå,fått beställningslista så vi kan köpa om vi vill,mycket rea:-)
Idag har Ebba haft trosor på dagis hela dagen och det hände ingen olycka,hon har det nu med alltså och det har inte hänt nått:-)!
Nu ska jag laga lite mat och städa,hoppas det kommer några ikväll så vi kan umgås och fika iallafall:-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja magsjuka är ju ingen höjdare!! Det vill vi INTE ha! Tyvärr känner jag att jag får bli hemma ikväll.. har fastnat i röjningen av skafferi, förråd, byrå, garderober, tvättstuga.. You name it..
Tar gärna en fika en annan dag!
Ha en trevlig kväll så ses vi imorgon!
Kram!

ylvisen sa...

Gud va duktig hon är, så roligt!