SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

måndag 15 december 2008

Vinst:-)

Efter jobbet idag gick jag och barnen och boka en tid hos frissan,då visade det sig att jag hade vunnit,när vi var där på invigningen fick man fylla i namn och tel-nummer så kunde man vinna nått. Jag vann en skumfärg,jättekul ju! Så nu kan jag(tror det var mörkt)färga lite när jag vill.




Sen försökte jag plocka iordning lite här hemma men man hinner knappt lägga bort den ena grejen så har Ebba släpat fram nästa. Typ slalom-glasögon...




Titta vilken fin gubbe Lucas har målat idag,han har inte velat måla gubbar förut men han kan ju:-)




Nu ikväll har jag tagit mig ett bad. Riktigt skönt men man kan ju inte hålla sig vaken i det varma vattnet. Måndagar på förmiddags-veckan är värst för det är så svårt att somna på söndagkvällen,så nu är jag slö.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vílken jättefin gubbe Lucas målat! Han kan ju jättebra bara han vill!!!
Ebba lär ju vara coolast i slalombacken om hon får ha de glasögonen i sälen ;-)!
Gratulerar till vinsten förresten! Jag har aldrig tur i spel men det är inte konstigt när jag vunnit högsta vinst i kärlek <3 !
Ha det så bra nu blivande fru Kraft så ses vi imorrn igen!
Kramelikram!

ylvisen sa...

Ha ha, gud vilken kul bild på Ebba, har en liknande på Felix. Jättefin gubbe!

Kul med vinst! KRAM

Lilla L sa...

Hej!

Jag har hittat hit via Grodans mamma. Vilka fina barn du har! Jag blir så glad att läsa om Ebba. Jag har själv en liten L som har ds och som är snart 7 mån. Kika gärna in på vår blogg. http://lillaell.blogspot.com/

/Helena