SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

onsdag 31 december 2008

Nyårs-kvällen

Idag blev det kombinerad frukost lunch,sen satte vi igång och städa. Martin började uppe och jag nere,skönt att vara två och städa för då hinner man nästan städa allt innan det rivs fram igen,nu sover Ebba middag och Lucas leker så bra för sig själv och det är fortfarande fint här:-)

Snart ska jag förbereda för förätten och göra sallad,sen ska jag göra mig nyårs-fin. Johan,Sofia,Linus,Katta och Sebestian kommer sen så ska vi ha lite förfest,eller ja tv-spel tror jag...:-)

Ikväll ska vi till Marica och Fredrik,blir 3-rätters,vi ska ha förrätt,Marica och Fredrik varmrätt och Sofia och Johan efterrätt. Hoppas barnen sköter sig så det blir lugnt,Ebba får lägga sig som vanligt,vi tar med resesäng,henne gör det nog inget om hon missar tolv-slaget.

Bilder kommer imorgon(eller kanske inatt:-))