SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

måndag 29 december 2008

Sista grävningen

Idag tänkte jag gå till blomsteraffären och kolla lite,har lite planer till vårt bröllop men jag återkommer om jag hittar vad jag söker efter:-)

Sen ska vi ta med vårt gamla julbröd och mata änderna,stackars ankor nu när det är så kallt.

Nu är dom här och gräver igen det sista och Martin är ute och jobbar.

Lucas spelar och Ebba leker med sin docka och vagn(som vanligt) jag ska röja sen ska vi ut,det är så fint väder,kallt och sol,kommer bilder senare från vår promenad.

3 kommentarer:

Emma sa...

Gott Nytt År!
Hoppas att ni har haft en bra JUL!

Kram
Emma

ylvisen sa...

Ja passa på att gå ut, det var skönt ute!

Skönt att de gräver igen hålet nu så ingen ramlar ner!

Jesper skulle spela hela dagarna om han fick..... KRAM

ylvisen sa...

Glömde ju skriva att det skulle bli kul sen å höra planerna för bröllopsblommor :o)