SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

lördag 27 december 2008

Mellandags-rea..

Martin har vart ute och jobbat idag.

Jag hade tråkigt och tänkte vi skulle åka in och kika i Skövde på mellandags-rean fast jag hade tänkt att absolut inte göra det med 2 barn.. Vi åkte in till stan och det gick fint,barnen skötte sig exemplariskt men det var så mycket folk och jag var inte ute efter nått speciellt så vi kika bara snabbt,sen tog vi bilen och körde på M-drive-filen:-)Det gillade barnen och jag,maten är väl sådär men dom har väldigt gottkaffe.



Nu kollar vi på lilla jönsson-ligan och barnen äter godis,lördags-mys:-)
Ikväll ska vi äta flygande jacob och så blir det säkert en film,igår såg vi american gangster,den var lååång typ 2:30 men den var bra.
Trevlig lördag-kväll på er!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Fina barn du har!

Anonym sa...

Hoppas julen varit bra! Vi har haft det härligt. Meja var rädd för tomten men annars var allt fantastiskt. Felix fick äntligen sitt playstation. Jag har kämpat emot men nu fick jag ge mig. Han är på sitt rum med PS och nya TV:n så mycket han bara får! Hoppas vi ses snart. Kram på er

Skolgatan sa...

Hej Johanna!
Julen har vart väldigt bra,mycket lugn. Ebba var också rädd för tomten:-)
Kul för Felix,kan förstå att han vill spela nu!
Kram!

ylvisen sa...

Ja det är lite jobbigt med alla köer när det är rea... Här i stan på ginatricot hade det varit kö enda ner till filmstaden, du fattar va? Nä men typ 50 meter...!! Herre gud!

ylvisen sa...

Film? Nä sluta....jag orkar inte!

Anonym sa...

Ser att du bor i Hjo.
Lite roligt eftersom en av mina vänner har flyttat ner dit. Var där på semester förra året och hälsade på henne Hur mysig liten stad som hellst!

Anonym sa...

Jag bor i en liten by som heter ramsele, ligger ca 70 mil uppåt :)

Ja, han är väldigt påhittig min son *skratt*