SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

fredag 19 december 2008

Julstäd

Fortsatt med städning idag,både på jobbet och hemma. Nu är det julstädat på min maskin på jobbet,nu ska den få vila till den 7 jan,det behöver den:-). Här hemma har vi städat klart nedre delen idag,jag fick så bra hjälp så det var inga problem:-)



Nu har jag och Martin spelat hockey på playstation,jag förlorade 3 av 3:-( ,jag var djurgården(såklart)och Martin HV71.. Det var ju synd att jag förlorade men kul ändå,vi spelar på storbilden:
Idag har Martin köpt en gran,den får vi klä imorgon-kväll,vi brukar alltid klä granen dagen innan julafton men nu ska vi ju ha lilla jul på söndag så då måste vi ju ha en gran att lägga paketen under.
Imorgon ska jag jobba 6-13,men jag ska inte köra min vanliga maskin utan en annan så jag hoppas den går bra.
Ha en trevlig fredagkväll nu mina kära läsare,nu ska vi se på en film!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka väluppfostrade barn!!

När jag har umgängestid med min Martin så sitter vi tysta med varsin laptop i soffan och framför tv:n som ingen tittar på.

För att få bättring har vi dator- och tv-förbud och onsdagar. Jag är ingen hejare på spel så oftast blir det en film.

God Jul på er!

Skolgatan sa...

Hi,hi ja det låter exakt som mig och Martin annars. Smart med data-tv-fri kväll men jag skulle nog inte klara det;-)

God jul!